If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
4olenka wrote on Fri, 09 February 2007 10:19
А я поняла, что это Лот в Варшаве так. Они же Лотом летели. Только почему вы через 3 часа вышли, откуда? Пересадка длилась что ли 3 часа...
Явно в Америке, после иммиграционных формальностей. Но авиакомпаниия не американская то...
stuardessy v US nikogda ne zhdut passazhirov, prohodjaschih immigr. dosmotr.
LONDON, England (CNN) -- Passengers flying with British Airways could face an additional cost of $470 if they choose to take an extra bag with them on a return flight.
The airline has announced that from February 13, 2007 the cost of checking in an extra bag on a one-way long-haul flight will be $235 (£120). Short-haul travelers will face a $118 (£60) per bag fee, while those taking UK domestic flights will have to fork out $90 (£42) for each additional case.
Passengers completing flights with the airline before September 30, 2007 can receive 30 percent off these fees by paying for them in advance through the company's Web site.
However, passengers will be able to carry one piece of sporting equipment free of charge.
Even if travelers in economy check-in two pieces of luggage below the weight allowance they will still have to pay for the second bag.
"This raises serious issues for older travelers," a spokesman for Help the Aged told the Daily Telegraph.
"For many older people it is important that they can travel independently. But many will not be able to manage one bag."
BA said passengers who had difficulty carrying a single bag would be allowed to check-in more than one case providing the overall weight was under 23 kg.
BA's changes follow similar steps taken by budget airlines. Last year Ryanair introduced charges for check-in luggage to cut costs and speed up the check-in process.
As Europe's third largest carrier, British Airways has claimed that the new luggage rules are part of a simpler policy to fit in with its vision for "the best airport experience" when the carrier moves to Heathrow's new Terminal 5 next year.
According to the Daily Telegraph, BA confirmed that its sales staff were instructed not to tell customers in advance when they booked their tickets.
A BA spokesman told the paper: "They will tell people if they ask about baggage policy. But it is on our Web site."
Название Easy Travel является синонимом качества и надежности. Наша способность предоставлять клиентам услуги профессионального качества наряду с разнообразными направлениями поездок, которые отличают нас на рынке.
Easy Travel - это агентство полного обслуживания 21 века, которое стремится обеспечить высокий уровень качества обслуживания наших клиентов.
Это наше обслуживание клиентов, что является причиной нашего постоянного успеха и позволяет нам предоставлять значимую работу и возможности для личного роста и безопасности каждого сотрудника. Мы признаем важность всех наших клиентов для достижения нашей цели. Мы посвящаем себя превосходству в предоставлении множества услуг.
В дополнение к этим услугам мы обеспечиваем следующее:
- Дружелюбное и вежливое обслуживание
- Справедливое и честное обращение во всех транзакциях с клиентами
- Качество всех продуктов и услуг
- Гарантированное удовлетворение каждой транзакции
- Наш высокий уровень передового опыта был признан и вознагражден различными сегментами индустрии туризма, включая награды и цитаты от многочисленных перевозчиков..
Comment